Tevreden klanten

DAF Trucks

“Wanneer onze medewerkers ziek zijn, kunnen we 24 op 7 terecht bij Offitel. Onze leidinggevenden ontvangen dan onmiddellijk alle nodige informatie volgens een afgesproken script. Zo kunnen we nog voor de aanvang van de shift onze planning aanpassen. Offitel levert voor ons maatwerk. Ze zijn erg flexibel en zoeken samen met ons naar de beste oplossingen.”

Cyclis

“Wij werken al jaren samen met Offitel en optimaliseren op die manier onze service. Onze klanten moeten nooit lang wachten, want Offitel neemt de eerste lijn over als we zelf drukbezet zijn. Ook buiten de kantooruren kunnen we op hen rekenen. Zo zijn we 24/7 bereikbaar zijn voor onze klanten. Als dienstverlenend bedrijf is dit een enorme meerwaarde voor ons.”Daisy Romih

KRC Genk

“We werken al jaren samen met Offitel. Ze voorzien onze permanentie na de kantooruren, maar ondersteunen ook bij specifieke campagnes zoals de abonnementenverkoop. Daarnaast hebben we via Offitel een enquête laten uitvoeren bij onze abonnees nav de Covid-maatregelen in het voetbal en ons stadion. De flexibiliteit en snelle rapportering van Offitel zorgt ervoor dat we kort op de bal kunnen spelen en meteen beslissingen kunnen nemen.”Stephan Poelmans

Duopraktijk Dr. Corty

“Mijn werk verloopt veel gestructureerder sinds ik met Offitel samenwerk. Vooral wanneer ik op huisbezoek ben is het medisch telesecretaraat van Offitel van goudwaarde. Ik word tijdens mijn werk niet graag gestoord maar wil toch alle patiënten kunnen helpen. Ook zou een eigen medisch secretaresse te duur zijn. We hebben daar bovendien geen plaats voor in onze duopraktijk.”

“Sinds enkele jaren kunnen de patiënten ook zelf afspraken boeken. Het elektronisch agendabeheer loopt zodanig goed dat we nu enkel nog op afspraak werken. Ik ben een tevreden klant! Zelfs wanneer er iets fout loopt bij Offitel, blijft de dienstverlening van hoog niveau: de fout wordt opgespoord en meteen rechtgezet. Offitel neemt mij en mijn patiënten aux sérieux.”
– Dr. Corty

Unizo

“Een vlotte bereikbaarheid en uitgebreide beschikbaarheid is cruciaal voor een ondernemersorganisatie. Tijdens de covid-19 periode hebben we die noodzaak meer dan ooit gevoeld. Tegelijk moet dergelijke bereikbaarheid en beschikbaarheid realistisch zijn in het licht van de beschikbare middelen, wat vaak een delicate afweging vraagt. Op zo’n moment zijn oplossingen als Offitel een absolute must!”

Huisartsenkring Herkenrode

“De Herkenrode Huisartsenkring werkt reeds 10 jaren samen met Offitel. Onze samenwerking verloopt prima, niettegenstaande onze grote uitgebreide regio. De patiënten worden steeds correct geïnformeerd, dag en nacht, week en weekend. We krijgen dagelijks een overzicht van de oproepen en we worden meteen gecontacteerd bij onregelmatigheden. Daarnaast evalueert Offitel regelmatig onze werking en doen ze suggesties voor optimalisaties. Bedankt voor de goede samenwerking!”
– Hilde Vannoppen / Coördinator

Ook tevreden klant worden?
Neem vrijblijvend contact op met Offitel. We bespreken graag met jou de mogelijkheden!
Fiets eens binnen