24/7 technische ondersteuning

Onze klantvriendelijke, professionele agenten bieden jouw klanten de bijstand die ze nodig hebben, en dat 24 op 7. 

Offitel kantoorruimte met medewerker die technische ondersteuning biedt

24/7 technische ondersteuning

Complexe vragen over jouw product, een defecte verwarmingsinstallatie of iemand met autopech… Het zijn situaties waar een snelle en professionele begeleiding onmisbaar is. Onze agenten structureren en behandelen elke oproep, mail of binnenkomend ticket met de nodige zorg en empathie. Zo verlichten we de werkdruk en weet je zeker dat elke klant tactvol geholpen wordt, ook ’s nachts of na de kantooruren.

Opvolging van A tot Z

Elke melding wordt opgepikt door onze mensen. Kunnen wij het probleem niet oplossen, dan verzamelen we de nodige informatie en worden de juiste personen gecontacteerd of geactiveerd. Zo kunnen we ook instaan voor het aansturen en opvolgen van techniekers bij dringende interventies. We houden hierbij steeds rekening met jouw manier van werken en zorgen voor duidelijke, gestroomlijnde communicatie met alle betrokken partijen.

Offitel team bieden ondersteuning van a tot z
Offitel administratie en rapportering

Administratie & rapportering

Alle informatie wordt zorgvuldig geregistreerd in je eigen CRM of via het transparante systeem van Offitel, naar gelang jouw wensen. Via de dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse rapportering ben je steeds up-to-date en kan je snel de behandelde interventies en support tickets doornemen.

Flexibel en op maat van jouw bedrijf

Vaste formules, daar houden wij niet van. Je kiest zelf wanneer je jouw technische ondersteuning wenst over te laten aan Offitel: tijdelijk of permanent, in het weekend, na de kantooruren of zelfs ’s nachts. We zijn er op elk moment. Ook bij onvoorziene omstandigheden staat ons gedreven team voor je klaar.

Dit maakt samenwerken met Offitel simpel en een pak voordeliger dan een in-house helpdesk-medewerker. Ondertussen kan jij zorgeloos je activiteiten verderzetten.

Voordelen

Multichannel aanpak
We kunnen jouw klanten via verschillende kanalen bijstand bieden. Zo ben je altijd en overal bereikbaar.
Getrainde agenten
Voor we starten met jouw traject, krijgen onze mensen een intensieve opleiding over jouw producten, services en bedrijfsprocedures.
Extra tijd
Wij ondersteunen jouw klanten, jij kan focussen op je core business.
Ik wil meer informatie
Geef je technische ondersteuning uit handen aan echte professionals. Maak een afspraak om de mogelijkheden te bespreken.
Fiets eens binnen