De mensen achter de stemmen: Patricia en Kris

16 maart 2022

Patricia en Kris begonnen beiden bij Offitel als call agent. Na verloop van tijd groeide hun rol uit naar een meer verantwoordelijke positie. Sinds 2020 leiden ze als een vlotte tandem Offitel in goede banen. Patricia als Operations Manager en Kris als Business Development Manager.

Yin en Yang

“We hebben beiden de groei meegemaakt van Offitel,” zegt Patricia. “We doorzwommen samen heel wat watertjes en weten heel goed wat we aan elkaar hebben. Hoewel we heel verschillend zijn, vullen we elkaar perfect aan.”

“Ja, op belangrijke momenten zijn we heel eensgezind,” gaat Kris verder. “Net dat zorgt ervoor dat het zo goed klikt tussen ons.”

Veranderen om te groeien

In 2021, in volle Corona-crisis, namen ze de moedige beslissing om voor Offitel een nieuw verhaal te schrijven. Kris: “We bleven niet bij de pakken zitten en zijn volop aan de slag gegaan. We kozen heel bewust voor een klantenservice waarbij de smile centraal staat. Bij alle nieuwe projecten en uitdagingen staat deze waarde altijd op de eerste plaats: een warm onthaal, kwaliteit, klantvriendelijkheid en een grote waardering naar onze eigen mensen.”

“We voelden dat we tijdens deze nogal woelige periode op zoek moesten gaan naar een eigen identiteit,” weet Patricia te vertellen. “Wie zijn we nu eigenlijk? Waar willen we naartoe? Daarom zijn we samen met onze directie op zoek gegaan naar welke richting we uit moesten. We zijn heel blij met het pad dat we gekozen hebben en dat we mee hebben kunnen bouwen aan het bedrijf dat Offitel vandaag is.”

Groeien met een smile

“We zitten met Offitel in volle groei en leren elke dag bij. We optimaliseren dagelijks onze diensten en maken werk van het grotere geheel dat we goed onderbouwd willen krijgen. Daarnaast blijven we onze mensen volop empoweren.” “

Zij zijn immers het hart van Offitel,” vult Kris nog aan. “Wie hier werkt, is deel van een grote familie en krijgt de ruimte om persoonlijk te groeien. We reiken hen dan ook alle tools aan zodat ze echte specialisten worden in hun job.”

Patricia: “Zo kunnen we onze klanten ook de best mogelijke services bieden, altijd met een smile!”