De mensen achter de stemmen: Saskia

14 juni 2022

In augustus zal Saskia 4 jaar bij Offitel werken. Toen ze van haar vorige job naar ons verhuisde, dacht ze dat een bureaujob niets voor haar zou zijn. Maar kijk: het tegendeel is gebleken! Haar vlotte babbel, positieve ingesteldheid, leergierigheid en nood aan veel afwisseling, komen goed van pas bij haar functie als Call Agent.

Van supermarkt naar super Call Agent

“Ik heb 15 jaar voor een supermarkt gewerkt, maar ik had niet het gevoel dat ik er vooruitging. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging die volledig uit mijn comfortzone lag.” Naast Call Agent bij ons medisch team, is Saskia ook constructieheld. Dat betekent dat ze alle gegevens van onze medische klanten steeds up-to-date houdt. “M’n job bij Offitel is heel afwisselend, geen enkele dag is dezelfde. Bovendien krijg ik hier mooie kansen en de verschillende opleidingen die Offitel aanbiedt, laten mij groeien als persoon.”

Stilstaan is achteruitgaan

Saskia is heel leergierig. Het liefst van al zou ze aan 1001 dingen tegelijk willen beginnen: “Ik sta niet graag stil, het moet vooruitgaan. Ik heb dan ook nood aan veel afwisseling en ontdek liefst zoveel mogelijk nieuwe dingen. Zo probeer ik in mijn vrije tijd allerlei recepten uit die ik tegenkom op Facebook of Instagram. En op het werk ben ik momenteel bezig met een opleiding om niet alleen in het medische maar ook in andere teams mee te draaien. Hoe ik mijn toekomst zie? Ik voel me ontzettend thuis bij Offitel. Ik hoop dan ook dat ik hier nog lang kan blijven en mee kan bouwen aan het Offitel van morgen.”