De mensen achter de stemmen: Stephanie (Medicall)

5 september 2022

Via een vriendin die ook werkte bij Offitel, startte Stephanie in 2016 bij ons als Call-agent. En kijk, 6 jaar later is ze Teamleader van ons Team Medicall. Haar rust, positieve kijk op de zaken, analytische geest en zorgende karakter passen perfect bij haar verantwoordelijke functie.

Van… tot…

“Ik begon bij Offitel als Call-agent en werd daarna Kwaliteitsheld. Dat betekent dat ik verantwoordelijk was voor de kwaliteit van de oproepen. Ik moest bijsturen waar nodig en ingrijpen bij eventuele problemen. Je leert zo niet alleen heel veel bij maar leert ook flexibel omgaan met verschillende situaties.”

Ondertussen volgde Stephanie ook opleidingen en groeide ze uit tot Teamleader. “Het is een boeiende functie omdat geen enkele dag dezelfde is. Het takenpakket is heel uiteenlopend en dat spreekt mij enorm aan. Ik stuur het team aan, geef onze Call-agents persoonlijke coaching en onderhoud het contact met de klanten.”

Zittend beroep maar blijft niet bij de pakken zitten

 “Ik heb jammer genoeg al verschillende operaties moeten ondergaan waardoor ik zwaar fysisch werk niet aankan. Bij Offitel hebben ze daar nooit een probleem van gemaakt en daar ben ik ontzettend dankbaar voor. Ik blijf hier kansen krijgen om te groeien en mee te bouwen aan de toekomst. Het feit dat ik samen met anderen projecten kan realiseren en collega’s en klanten kan helpen, geven ontzettend veel voldoening. Ik blijf hier dus graag nog even plakken!”