Onze service voor Hörmann? Dat is er één met de puntjes op de O

14 december 2021

Je hebt vast en zeker al gehoord van Hörmann en z’n bekende slogan ‘Zet de puntjes op de Ö’. Het is dan ook de grootste, Europese aanbieder op gebied van poorten, deuren en garagepoorten. Aangezien Hörmann ook sterk inzet op dienst na verkoop, zijn ze 24 uur op 24, 7 dagen op 7 bereikbaar voor hun klanten. Een dienst waar we bij Offitel graag voor bijspringen.

Davy Leenen, Business Unit Manager Aftersales bij Hörmann: “We werken elke dag aan de uitbreiding van onze diensten na verkoop. We vinden het belangrijk dat onze klanten steeds op ons kunnen rekenen wanneer er een onderhoud nodig is, er onderdelen moeten worden geleverd… Zoals wij specialisten zijn in poorten en deuren, zochten we een partner die specialist is in klantenonthaal. Zo kwamen we uit bij Offitel.”

Elke ochtend een update

Na de kantooruren beantwoorden onze Offitel-medewerkers binnenkomende oproepen van Hörmann’s industriële klanten. We registreren en lijsten het nodige op en verwittigen, indien nodig, meteen de technieker van dienst. “Onze techniekers bekijken zelf hoe ze het probleem oplossen: telefonisch of ter plaatse. Nadat het probleem is opgelost, nemen ze contact op met Offitel om te laten weten dat ze opnieuw beschikbaar zijn. Elke ochtend erna krijgen we een gedetailleerd rapport via mail met de behandelde oproepen. We weten dan meteen wat er gebeurd is en of de oproep nog moet worden opgevolgd.”

Hallo, met Hörmann

“We zijn met Hörmann al een hele tijd klant bij Offitel. Door de jaren heen is er een vertrouwensband gecreëerd. We kunnen dan ook altijd bij elkaar terecht en laten langs beide kanten op tijd weten wanneer er zaken moeten worden bijgestuurd. Offitel biedt een geweldige service. Klanten hebben bovendien niet door dat ze soms terechtgekomen bij een contactcenter, en dat is heel belangrijk voor ons. Het is net alsof de Offitel-medewerkers hier bij ons op kantoor zitten.”