Tickets & abonnementen

Geef je ticketing- en abonnementenservice uit handen aan Offitel. Zo kan jij focussen op het organiseren van onvergetelijke events!

Offitel medewerker voor tickets en abonnementen

Support ticketing- en abonnementenservice uitbesteden

Tickethouders begeleiden en het opvolgen van abonnees is een tijdrovende klus. Gelukkig kan je deze taak perfect uitbesteden aan een externe, professionele partner zoals Offitel. Jouw klanten krijgen steeds de begeleiding die ze nodig hebben, ook in het weekend of na de kantooruren.

Ondersteuning van A tot Z

Onze klantvriendelijke agenten gidsen jouw kandidaat-kopers doorheen het aankoopproces en ondersteunen abonnees bij het wijzigen of verlengen van hun abonnement.

Ook beantwoorden wij met plezier veelgestelde vragen en bieden we bijstand bij technische of administratieve problemen. Alle klantgegevens worden nauwkeurig ingevoerd in je database, volledig zoals jij het ook zou doen.

Offitel tickets en abonnees ondersteuning van a tot z
Offitel Telesecretariaat Office

Multichannel aanpak

Online tickets bestellen was nog nooit zo simpel. Driemaal klikken, bankgegevens invullen en hop, niet veel later vind je de aangekochte tickets netjes terug in je mailbox. Uitermate handig dus, al kunnen technische problemen roet in het eten gooien.

Zorg dus dat je ook via andere kanalen bereikbaar bent. Wij kunnen ondersteuning bieden via webchat, WhatsApp, Facebook Messenger, telefonisch, via e-mail en zelfs via video. Omzet mislopen? Met onze multichannel aanpak is dit verleden tijd.

Blijf steeds op de hoogte

Elk contactmoment met de klant wordt zorgvuldig geregistreerd in je eigen CRM of via het transparant systeem van Offitel. Daarnaast voorzien wij een dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse rapportage die je een overzicht geeft van de behandelde oproepen en berichten.

Voordelen

Kosten-efficiënt
Wij werken niet met vaste formules, je betaalt enkel wanneer je ons nodig hebt. Simpel én flexibel!
Multichannel aanpak
Webchat, Facebook Messenger of gewoon telefonisch? Wij bieden ondersteuning via alle mogelijke kanalen.
Focus op je core business
Wij bieden jouw klanten een geweldige ervaring, jij kan zorgeloos focussen op je core business.
We werken al jaren samen met Offitel. Ze voorzien onze permanentie na de kantooruren, maar ondersteunen ook bij specifieke campagnes zoals de abonnementenverkoop. Daarnaast hebben we via Offitel een enquête laten uitvoeren bij onze abonnees nav de Covid-maatregelen in het voetbal en ons stadion. De flexibiliteit en snelle rapportering van Offitel zorgt ervoor dat we kort op de bal kunnen spelen en meteen beslissingen kunnen nemen.”
— – Stephan Poelmans, Manager Strategic Partnership – KRC GENK
Maak vandaag nog een afspraak
Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken
Fiets eens binnen