Webchat

Botst een klant tijdens zijn websitebezoek op onduidelijkheden? Dan loop je mogelijk heel wat omzet mis. Met live webchat ben je er op elk moment voor jouw bezoekers en kan je hen snel begeleiden naar de juiste info of oplossing.

Via een eenvoudige koppeling met ons platform zien onze agenten alle vragen meteen binnenkomen. Je hoeft ons dus geen toegang te verlenen tot jouw cms of andere persoonlijke kanalen. Ook jij krijgt toegang tot dit platform. Zo kan je alle gesprekken (her)bekijken wanneer het jou uitkomt.

Samenwerken met Offitel is dus transparant, simpel én flexibel. Je kiest zelf wanneer je jouw webchat uit handen geeft: tijdelijk of permanent, na de kantooruren, in het weekend of bij afwezigheid van jouw medewerkers. Het grote voordeel? Je betaalt enkel wanneer je ons nodig hebt!

Voordelen

Flexibele partner
Je kiest volledig zelf wanneer onze agenten jouw webchat support overnemen. Ook bij onvoorziene omstandigheden kunnen we snel schakelen!
Extra (werk)tijd
Wij zorgen voor een fantastische klantenervaring terwijl jij ongestoord kan focussen op je core business.
Transparantie
Via ons gebruiksvriendelijk platform kan je elk gesprek (her)bekijken wanneer het jou uitkomt.
Ga voor een fantastische klantenervaring
Geef je webchat support (tijdelijk) uit handen aan onze vriendelijke en enthousiaste agenten.
Boek een afspraak

Ontdek ook onze andere nieuwe communicatiekanalen: